sâmbătă, 3 noiembrie 2007




Simt furie...simt ura...simt ca vreau sa iau lumea de gat...pe toata lumea...dar sunt oprit.

De cine?

De niste oameni ce nu ma cunosc...nu mi-au vazut chipul niciodata...ochii...nu mi-au auzit glasul...ei ma opresc.

De ce?

Nu stiu...pur si simplu ma fac sa-mi plec capul in fata lor...sa ma simt mic...sa ii ascult...sa le dau dreptate...dreptate ce-mi elimina orice motiv care ar argumenta vijelia din mine.

Si tac...tac si-ndur...tac si caut...caut raspunsuri...ca no...ar fi culmea ca EI sa-mi dea chiar toate raspunsurile.

EI imi dau doar indicii...apropouri...imi deschid ochii...si acum...in acest moment...zambesc...datorita lor.

S-aveti o zi...zambareata.

Al vostru...debilo-cronico-ueco...eu :)


PS : 2 luni...eu si VOI...VOI si eu...pe aceeasi bolta cereasca.nu putem fii toti stele...insa putem fii toti cate o luna :)

Niciun comentariu: