duminică, 12 iulie 2009

Nisip in slapi in nisip

Nu-mi place marea! Deloc!

M-am gândit să încep aşa. Să se ştie. Nu-mi place nici iarba în şlapi. Nici să-mi port şlapii pe asfalt. Îmi place să port şlapi totuşi. Nu ştiu de ce, având în vedere că nu-mi place să îi port prin diferite locaţii ideale pentru a purta şlapi. De fapt, ştiţi unde mi-ar place să port şlapi? La lucru, la o nuntă de exemplu, în club, când merg în peluză la meciuri, când merg la piaţă, prin oraş, când mă dau pe bike. N-am încercat niciodată să port şlapi în aceste situaţii, dar tocmai de asta îmi place. Zic eu aşa, nu ştiu, cred eu că mi-ar place. Doar cred.

Până una-alta, să fim serioşi! Nu cred că există cineva căruia îi place nisipul în şlapi. Da, vă place să mergeţi cu şlapii pe nisip, prin nisip, dar sigur nu vă place nisipul în şlapi. Sunt sigur eu de asta!

Îmi place muntele! Atât cât l-am văzut până acum. Şi cât îl voi mai vedea de-acum încolo.

Niciun comentariu: