duminică, 10 ianuarie 2010

Am visat sfarsitul lumii

Am visat sfarsitul lumii
Am visat sfarsitul lumii.

Am visat sfarsitul lumii
Si n-a-nsemnat pieirea omenirii.
N-au fost tornade nimicitoare
Ci formari de sentimente rele-n sufletele noastre.
Ne-am transformat toti in zombii
Si prinsi in transa umblam toti sa facem banii.
Dar banii, cum s-a mai zis, nu aduc fericirea
In visul meu aduceau pacate grele, nimicirea.
Am visat inundatii ingrozitoare
Dar apa era de fapt popoare invadand alte popoare.
Am vazut in vis tabere goale, fara vreun picior de sinistrat
Singurii supravietuitori de pacate, faceau alt pacat.
Si incendii de proportii in noi
Treceai pe langa alti oameni si-i simteai arsi de nevoi.
Si nu nevoia de a iubi, nu asta din pacate,
Era necesar pentru ei sa traiasca cu pretul taierii altor capete.
Si treceai pe langa alti oameni si-i vedeai plini de noroi
Dar mizeria de pe ei era trauma de razboi.
Si nu razboi cu arme si bombe si munitii
Razboiul suprem se va da cu biblii, constitutii, interdictii.
In visul meu oamenii credeau doar intr-un lucru
Ca traiesc mai mult si bine daca-s singuri,
Daca-si urasc semenii de langa ei
Daca fac rau si raul ii face zmei.
Familia a ajuns doar o "se zice ca", un basm
Ne stingem incet refuzand procrearea de urmasi.
Soarele n-a mistuit planeta, n-a ars viata
Singurul loc parlit au fost invataturile si informatia.
Si-n acelasi vis cu sfarsitul lumii mai era
Seismul material final ce ne zdruncina linistea.

Am visat cum sfarsitul lumii e-n desfasurare
Pamantul si-a-nceput involuntar procesul de epurare.

Niciun comentariu: