joi, 7 ianuarie 2010

Borne 2010

In sfarsit am dat de capat si listei "to do" pe 2010. Nu mi-am propus din start un numar fix de borne de atins, nici un numar rotund. Cate mi-au venit, atatea am formulat. Walt Disney spunea "Daca poti avea un vis, inseamna ca-l poti realiza". Nu stiu daca ceea ce mi-am propus sunt intr-un fel sau altu vise, insa tind spre realizarea lor. Gata cu palavrageala, bagam lista, cu liniuta de la capat.

1. Pastrarea locului de munca actual (vine banu, e ok :D ).
2. Drumetie la Brasov.
3. Drumetie la Predeal.
4. Participarea la Ride Down Mogosa 2010.
5. Participarea la Dorna Xtrem 2010.
6. Participarea la Drop`N Roll Parang 2010.
7. Participarea la StepDown Sinaia 2010.
8. Renovarea camerei mele.
9. Realizarea "camerei de film" (mini-cinema).
10. Achizitionarea unui video proiector.
11. Pastrarea integritatii corporale si a sanatatii interioare.

Cam astea. Nu sunt multe, insa nu prea am aspiratii inalte anul acesta. Ce se va realiza pe langa acestea e bine venit, ce nu se va realiza din acestea...macar voi fii sigur ca am incercat.
Sper ca la finalul anului in curs sa fie bifate toate punctele. Nu jumatate sau majoritatea, ci toate. E un an in care trebuie sa fim optimisti, asa sunt si voi fii si eu. E un an rotund, asa trebuie sa fim si noi, rostogolindu-ne spre aspiratiile si visele noastre.

Sanatatea sa ne-nconjoare. Multe zambete s-avem!

Niciun comentariu: