miercuri, 7 iulie 2010

Maria Ioana Part II

Acum cateva zile am revazut-o dupa deja prea mult timp. La fel de fermecatoare, la fel de amagitoare, la fel de rece. Rece ma simteam eu, caci ea era infierbantata. M-a intrebat ce mai fac, cum o mai duc. Nu prea am avut ce sa-i spun, nu realizasem mai nimic de la ultima noastra intalnire. Ea insa, uau. Umblase prin lume, pielea ei deborda de mirosuri exotice. Chiar atunci venise din Tara Lalelelor. Se simtea lucrul acesta la ea. Din vorba in vorba, desi previzibil, m-a sarutat spontan. Acelasi gust deosebit, aceleasi zgribulituri pe piele mea. Si-a cerut scuze, acuzand circumstantele si ambianta ce se formase acolo. Nu i-am acceptat scuzele! Pentru ca mi-a placut. Am sarutat-o si eu. Iar si iar si iar. Nu ma saturam de ea. m-a "dat" cu capul de toti peretii, m-a ridicat la cer fara sa fi cerut eu asa ceva. Uitasem amandoi ca e lume in camera si ne-am impreunat intr-un joc al simturilor inmuiate. Caci eram inmuiat dupa atingerea buzelor ei, eram pleostit, radeam ca un tembel. Mii de idei faceau raliuri in capul meu, nu reuseam sa opresc una si sa o vizualizez cum trebuie. Am incercat sa-i mai vorbesc, dar nu reuseam sa leg doua-trei cuvinte. Parca eram analfabet. Ma auzeam si radeam de ce auzeam ca ziceam.

M-a lasat terminat, bucuros. Si a plecat. Nu stiu unde, dar stiu de ce. Ca sa mi se faca dor de ea intr-o zi si s-o caut. Unde? Nu stiu nici asta, dar sper ca o voi gasi. Maine, poimaine, oricand.

Oricum, m-a facut sa nu mi-o doresc pentru totdeauna in viata mea, ci doar in anumite momente. Cred ca asa e cel mai bine, dorul dintre intalnirile noastre va face contactul dintre noi mult mai puternic, mult mai strans si mult mai savuros.

Maria Ioana. Atat!

PS: Pentru video-urile pe aceasta tema merg tot pe mana Mariei Marihuana, cea pe care am preferat-o si aici. Ca fapt divers, am parte de acordul ei in postarea clipurilor, cu conditia sa aiba si ea parte de traducerea textelor aparute in combinatie cu clipurile ei ;). Asta ca sa nu ziceti ca fur ;)

Pace si fum!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro