miercuri, 17 octombrie 2007

PENTRU INCEPUT


Ah...nu mi-au placut niciodata inceputurile.Aduceau mereu o stare de stres...datorata fricii de nou.Logic ca nici sfarsiturile...da asta e alta mancare de peste...e cu mujdei de usturoi la greu...piscatoare de numa numa :D.

In fine...nu ma lungesc mult...oi avea timp berechet sa-mi imprastiu aberatiile p-aci.

Aaaa...o mentiune...ca sa nu ma faceti analfabet de p-acum...eu CHIAR VREAU sa scriu aiurea si din punct de vedere gramatical...si din punct de vedere al continutului.Aberatii oameni mari...aberatii :D

S-aveti o zi buna...desi mi-ar fi ciuda pe voi de va reuseste.

Un comentariu:

Ale_xa spunea...

dragut...:)....ms de urare, iti doresc acelasi lucru, mult succes cu blog-ul, e reusit! Sie eu am nimerit cam din greseala aici, chestia e ca imi cam place sa vb asa ca asta locul potrivit pt mine :D..... Grafitti-ul il gasesti pe pasajul dintre centru (fix cel de peste drum de primarie)si Bulevardul Republicii! inca odata succes la postari ;)