sâmbătă, 27 octombrie 2007

PRINTRE RANDURI...




No comment…


-CP : ....totusi ...sunt niste luminite pe-acolo....pe alocuri....

-S : obiectivul le-a zarit...sper sa le vad si eu odata

-CP : nu confunda cu aia de la capat....bine!??drumul e lung....si face....ia-l la pas.....usor, in ritmul tau.luminitele sunt aceleasi pentru toti.doar unii au sansa sa le si zareasca!

-S : punctase-si bine coano..."doar unii au sansa..."

-CP : ...iar ceilalti sa le si inteleaga!!!

-S : doua categorii enumerase-si ...de ce nu fac parte din niciuna?PS : retorica...raspuns n-are intrebarea

-CP : poate pt ca ....ori nu ai atacat inca drumul cu pricina....ori ai facut-o ...dar pe unul gresit!!(caci varianta ca ti-ai pus ochelarii de soare, pica! )

-S : posibil...mai ales ca mai era "o linie" langa...s-ochelarii de soare...nu as fi vazut cu ei in bezna aia

-CP : ..aha!!...vazusi?zic astia ca ....de-alde paralelele nu se intalnesc nicicum......ha! ....wrong!au fost ei pana la capat ...sa vada???!!

-S : de intalnit nu se-ntalnesc...da se termina concomitent intr-un maldar de pamant...nesemnalizat de cele mai multe ori...cand nici nu te astepti

-CP : so, tot la vorba ta cu....."long way....." ajungem....ce ne mai pasa atunci cat de lung sau scurt e ??hai sa haidem sa-l ....batem, pana una alta!!!face frumusetea ! trust me!....

-S : face? sigur? promiti? nu coano...fara siguranta...fara legi...fara cuvinte batute-n cuie...doar drumul sa-l batem...da...vreau...s-astept...cautand...inc-o pereche de bocanci...batand acelasi drum prafuit...si lasand in urma curat dupa noi

-CP : ...tu ia-o la pas...caci sunt drumeti multi pe carare....si-oi gasi si tu sireturile care sa se potriveasca bocancilor tai....."fara siguranta....fara legi....fara cuvinte batute-n cuie".....fara.....doar cu.

-S : doar cu...sa fie coano...pedepsi-mi-as nerabdarea si iluzia neputintei d-amu...si-mbratisand prin surprindere un bocand...da nu in fata...ca lasa cicatrici "in this way"

-CP : gasesti unii cu bombeu ...metalic....da' sa fie metal dintr'ala nepretuit!!repet: exista! am fi niste fraieri sa ne tot spunem ca nu.

-S : coano...am o vorba..."is nebun...nu si prost"asa suntem...ciudati...da nu fraieri...si cin s-aseamana s-aduna nepretuit? da...stiu...exista...e ACOLO...l-om lua de gamba...si nu l-om mai lasa...da nici el n-a mai vrea sa fie lasat...i-a place o catusa umana gentila in juru-i

-CP : oky, settled: nebuni, dar nebuni faini!! .....si tributari unei simtiri care n-are a face cu nebunia sau prostiaci doar cu fiinta noastra.eu mizez pe asta....eu incerc asta in permanenta....sa fiu aceeasi care arata si spune ce simte.ce cui ...cine ii cauzeaza!!??

-S : suntem printre putinii ce traiesc...nu doar supravietuiesc...ar trebui sa tinem capul sus...si tre sa o facem intr-un final...noi suntem eroii...nu martirii aratam...spune..simtim...traim...e bine coano...e bine rau

-CP : smadvy, nici eroi, nici martiri!n-are a face cu astea .....normalitatea, oky??ASTA...firescul.....frumusetea imediata.....reala.....curataasta este "bine rau".....sau ar trebui sa fie....

-S : eroi ptr noi insine ar merge? ...hai ca m-am scos ar trebui...si va fi...noi decidem asta

Multumesc CP :)

4 comentarii:

Ramona Aștefănesei spunea...

Interesanta conversatie.. la prima vedere as fi spus ca e o discutie cu tine insuti, dar mi-am dat seama ca nu e asa. Uneori.. gandurile mele se impart in doua sau mai multe "tabere" si incep sa discute, fiecare tabara sustinandu-si parerile cu argumente... Tu insa ai avut "partener de discutie" ;))

Biletul de azi spunea...

deci initial ai crezut ca zbor...ca delirez in aberatii... :)))
e greu sa-mi ascult gandurile...adica gandurile venite din partile mele infinite...e greu de captat ce zboara...ca gandul...insa mi-ai dat o idee faina sa zic asa...voi incerca...da nu promit :D
chiar is curios si eu ce-mi spun gandurile mele :D

Ramona Aștefănesei spunea...

"deci initial ai crezut ca zbor...ca delirez in aberatii... :)))" :))
Nu e deloc asa. Nu m-am gandit nicio clipa ca delirezi sau altceva in acest sens. Spun asta pentru ca mi s-a intamplat si mie sa-mi treaca intr-o seara niste ganduri mai... "ciudate" prin minte, un fel de "dialog cu mine".. Uite, daca vrei sa iti faci o idee mai buna... "Viata prin ploaie"

Biletul de azi spunea...

imi place sa trec mai usor prin lume considerandu-ma aberant...si facandu-i si pe ceilalti sa vada asta...practic am o scuza in tot ce fac wrong...daca e cazul :D