duminică, 16 martie 2008

E DESPRE MINE

Patimi inecate-n alcool
Lacrimi facute cuvinte pe foi
Amintiri pretioase aruncate la gunoi
Vorbe grele stau acum intre noi
Si tot voi continua
Cu sau fara tine
Tu erai centrul meu…acum sunt eu
Si culmea…mi-e bine
Dar asta nu e despre tine
E despre mine si ziua de maine
E despre foc si sperante de mai bine
E pur si simplu despre fericire.
E despre puterea ce zace-n mine
E despre zilele viitoare ce se vor senine
Plin de zambete…de voie buna
E vorba doar de soarele ce-apare dupa furtuna
E despre sansa si puterea de a trece peste
E despre pasul facut cu dreptul…inima mea cum creste
Si reuseste sa vada in sfarsit culori
Uita-te la mine…azi nu-ti par mai vioi?
Ieri am zambit…nesilit
Fara a fi nevoit sa fac un compromis
Gata cu al meu vis…
Incepe alt vis…caut alt paradis.
E despre ce voi face singur
Chiar daca viitorul pare taios si nesigur
Il voi face sa straluceasca
E a mea viata…a mea viata
Si o caracterizeaza cuvantul “speranta”
E vorba despre cate si cate alte lucruri
E despre franturi de gaturi si-mpotriva-mi vanturi
E despre cum voi transforma toate astea in liniste
Lucruri simple…cat mai simple…in mine descoperite
Sunt atatea de spus…dar acum…e vorba doar despre mine.

Niciun comentariu: