sâmbătă, 8 martie 2008

LASA

Lasa-ma sa nu te mai visez
Poate altii merita in locul tau sa-i vad in somn
Lasa-ma sa simt si altceva
Decat mereu acelasi coroziv de tine dor.
Lasa-ma de gandul tau
Du-te!...pleaca!...fii departe!
Lasa-ma sa uit de tine
Fa sa fii doar o naluca nu un inger in noapte.

Lasa-te pierduta
Poate mi-e mai bine asa
Lasa-te a altuia
Sa-ti fie tie mai bine asa.
Lasa-te cu merit
Nu te-am meritat cat n-am stiut sa te apreciez
Lasa-te fericita
Stiind asta voi cauta si eu sa ma regasesc.

Lasa-ne cum am fost
Nu ne renega acum
Lasa-ne doua chipuri clare
Nu umbre pe asfaltul unui drum.
Lasa-ne sa fim jumatate din ce-am fost...nu rivali
N-avem nimic de pierdut chiar daca ne plangem dupa ani.

Imi las imaginea a doi pusti zgribuliti sub o magnolie
Imi las trupul tau infasurat intr-un prosop cu sigla unei echipe.
Imi las filmele neterminate de noi
Pe noi doi in iarba goi.
Imi las mesajul primit dup-o prima despartire
Ce zicea c-ai veni oriunde-n lume cu mine
Acum eu sunt aici...tu esti oriunde.
Imi las amintirea ta
Esti ce s-a intamplat mai bun in viata mea
Si de vei vrea sa mi-o iei...nu vei putea
De mult nu mai e a mea
De mult e doar a ta
Ca mai demult sa fie nu se va mai putea.

Niciun comentariu: