marți, 29 septembrie 2009

Viata de om 1: Ralu

Raluca. Asa o chema. Ea a fost prima. Era mai mica cu 3 ani decat mine. Putin mai inalta decat mine, foarte frumoasa. Foarte!

Imi amintesc perfect cum a inceput totul. Initial o vroiam doar pentru ca era prietena unui rival de pe strada. Ma batusem in piept in fata tuturor ca i-o voi sufla. Minte de copii, ce mai. Si uite asa a inceput joaca. Nu pot sa-i spun altfel la acel inceput frumos. Schimburi de priviri pe furis, intalniri pe ascuns, biletele de dragoste adolescentina. Ajunsesem deja sa se stie de noi, celalalt trecuse in uitare, probabil si in urma unei altercatii. Parte in parte. Asa procedam noi. Desigur ca l-am dovedit, era punctul pe i la tot ce se intamplase: ii furasem si "gagica" si il si batusem. Incet incet am realizat ce "cucerisem". Nu trecea o zi fara sa ne vedem, fara sa vorbim. Chiar si seara urcam la etajul 4 unde locuia ea si-i lasam biletele sub prag. Ma ascundeam mereu de ai ei, eu fiind considerat un baiat nu tocmai de treaba pe strada noastra. Stateam imbratisati fara sa scoatem vreun cuvant fara sa tinem cont de timp. A fost prima si ultima data cand i-am spus unei fete ca o iubesc. Asta si simteam. Ca au mai urmat persoane pentru care am simtit acest lucru, asta e partea a doua, insa de spus n-am mai spus-o niciodata.

Un an superb, alaturi de o fata superba. Isteata, frumoasa, saruta fenomenal. Ce-mi mai puteam dori? Se pare ca nimic. Si cu nimic m-am ales.

Chiar asa! M-am ales pana la urma cu nimic. Sor-mea, in joaca, impreuna cu o prietena de-a ei, au oprit-o intr-o zi si i-au spus ca m-au vazut sarutand o alta fata la scoala. Baliverne desigur. Ce nevoie aveam eu de altceva cand aveam tot ce-mi facea sufletul sa tresalte langa mine? Eh, asta-i mersu` cateodata. In iarna ce a urmat acelui an superb, m-a luat de mana si m-a tras in casa scarii ei. Mi-a sarit in brate si plangand m-a intrebat daca o iubesc. Evident ca o iubeam si evident ca asta i-am si spus. M-a intrebat daca e adevarat ce spune sor-mea si cealalta tipa, cum ca m-au vazut sarutand o alta fata. In acel moment chiar nu mai stiu ce a trecut prin mine. Acel moment l-am regretat mult timp dupa aceea. Am fost prost. Cum putea sa creada pe altcineva in afara de mine? Ma simteam jignit, era o chestie ce eu n-o suportam. Vedeam o lipsa de incredere prin aceea intrebare. Si cuvintele au iesit: "Da, am sarutat-o si nu mai vreau sa ne vedem noi doi". Minciuni. Minciuni. Am mintit fara sa stiu ca ma va durea enorm acest lucru. Am iesit rapid din scara si am lasat-o plangand...

A fost prima fata pe care am iubit-o. A fost unica careia i-am spus acest lucru. A fost prima data cand am fost prost. A fost prima data cand am suferit.

Nu mai stiu pe unde umbla, n-am mai vazut-o de cativa ani. S-a pierdut in lumea larga, din unele surse chiar prin Anglia "larga". Sunt sigur ca e la fel de frumoasa ca atunci cand am cunoscut-o eu.

Ea a fost Raluca. Ralu...

5 comentarii:

the_same spunea...

da, smadvy.
ai început să umpli golul.

dar să nu uiţi că cealaltă juma' de pahar este plină.
ok? :))


'cius!'



( corectează "a-i" de la "ai ei" :P )

Biletul de azi spunea...

Am luat paharul gol. Jumatate umplu eu, jumatate se va umple...de la natura. Dapoi n-oi face eu totu`, nu e musai :D.

the_same spunea...

d'apoi nu.

acu'..deh! depinde şi de pahar :P
tu totuşi mai tre' să ai grijă să ne se verse, căci şi mama-natură asta a taaare nărăvaşă...

the_same spunea...

*să nu se verse :D


ps .aceeaşi împiedicată...

Anonim spunea...

Nu plange ca nu mai e ... bucura`te ca a fost ... si intr`adevar ... ce e frumos ii place si la Dumnezeu ... dar dintr`o prostie ... si anume ``orgoliul`` ... ai desconsiderat ceea ce se numeste ``inima`` ... ai preferat sa stii ca increderea oarba ... e mai presus de orice ... inima ei erai tu ... si la o intrebare pe atat de importanta ... pe atat de banala ... la care desigur ai fost prea orgolios sa raspunzi ...au plecat toate ... tot ce tu numeai ... ceva extraordinar de frumos ...