miercuri, 3 iunie 2009

Dupa una, alta...ar veni...sau nu

Iarasi. Da! Iarasi mi s-a intamplat. Aceea pata pusa s-a dus cu detergentul super-extra-fantastic din reclame.Si nu a fost nevoie de frecare, doar cat s-a umezit pata si s-a turnat acel detergent miraculos pe ea. Si voila! Pata a disparut.
Ati zice ca e bine ca s-a sters pata. Ei bine, nu! Nu e bine. Era o pata din acelea ce as fi purtat-o mereu pe tricou, azi, maine, poimaine. Ce mai? Zilnic. Acelasi tricou cu pata, in casa, pe strada, la lucru, cand dorm...
Eh, trece si asta. Asta imi zic de o saptamana. Nu-s primul si nu voi fi nici ultimul ce si-a luat-o cu apa si detergent. Poate urmatoarea va persista. Din pacate asta imi zic de vreo doi ani indata. Ba nu! Nu indata, ci acum. Sunt doi. Uau. Nu-mi vine sa cred. Doi. Uf...greu. M.A. mi-a mai aratat ca tricourile sunt la moda si cu pete pe ele. Am sters-o eu pana la urma. Ce-i drept, indirect, dar eu personal „m-am facut” ca arunc detergent pe ea.
Altfel, ce sa zic? Intreb eventual. Who`s next? Sau „i`ll be next to who?”. Ma frec, ca-s calit, la nesfarsit.
Uf, era sa uit. Ia bagati asta in boxe, in surdina neaparat...


Niciun comentariu: