joi, 11 iunie 2009

Post vacant langa mine/Caut ocupanta/Concurs

În urma perioadei de caniculă ce-mi survolează mansarda fizicului, ce-mi veni mie? Să-mi caut aleasă din popor. Şi nu orice aleasă şi nu pentru perioadă determinată. Cea mai cea dintre cele mai cele, după criteriile mele. Uite că, găsişi ş-o rimă :D.
Deci, şi prin urmare, dau strigare-n jur din peptu-l meu de june. Orice persoană de gen feminin işi poate prezenta oferta ţipătoare/atrăgătoare/cea mai şi cea mai tare într-un mail trimis pe barbu.radu@yahoo.com, ataşand un CV şi o fotografie cât de cât recentă. Data limită e 01.07.2009.
Condiţiile de participare le voi enumera mai jos, cu liniuţă de la capăt :
- vârsta cuprinsă între 18 şi 26 de ani
- greutatea maximă admisă 52 kg
- înălţimea maximă admisă 165 cm.

După cum vedeţi, nu am preferinţe în ce priveşte culoarea ochilor, a părului, a pielii. Dacă nu vă încadraţi în cele trei condiţii elementare, nu vă strofocaţi a-mi trimite mail :D.
Aaaa, ce-am uitat. Cer ceva fără să dau ceva, să-mi fie ruşine :D. Fiind foarte modest din fire (a se nota :P), nu am reuşit să-mi fac un autoportret, aşa că am apelat la o foarte bună amică, ce are impresia că mă stie destul de bine :P.

Eu sunt ACESTA :

R: de treaba sunt?
M: sunt de treaba ori ba?
M: eshte de treaba
R: frumos is?
M: da esti si frumos
R: glumet? hazliu? comic?
M: daaaaaaaaaaaa
R: am bani?
R: :D
M: hm.. la asta nuj ce sa zic
R: nu stii cum sa-mi zici in fata ca n-am?
R: :))
M: :))
R: ok...nu e relevant...continuam...
M: ok
R: istet is?
M: u ma testezi pe mine?
M: esti
R: nu te testez
M: zi acolo
M: :P
R: destept?
M: k eu te ajut
M: eshti si destept knd vrei tu numai
R: am cicluri de desteptaciune vasazica?
M: ai
R: ochii...zi cum mi-s
M: albastri
M: senzuali
M: seducatori
M: sexy
R: constitutia fizica?
M: hai ma radu.. acuma
M: ce naiba
M: :))
R: hai bre...ce faci amu? faci concurenta la fetiscane? :D
R: continuam...
M: bahh handyyy
M: :))
R: cum mi-i paru?
R: fizicu?
M: culoarea sau ce?
R: chestii dinastea
R: ce vrei tu
M: ha ha ha
M: imi curg mucii
R: incerc sa nu-mni imaginez...oricum...pofta mare
M: stiu k nu`ti plac fetele fitzoase. iti plac fetele finute , glumetze, sa stie knd sa vorbeasca si knd sa taca , knd sa faca glume si knd nu...
M: tie in general ce `ti place..
M: tu este genul de persoana caruia ii place natura..
M: esti sensibil
M: in sensul k scri versuri.. chestii
M: shti?
M: ai un caracter puternic. eshti o persoana puternica
R: revin
M: oki

Pentru a vedea cât a înflorit amicuţa mea cu „frumosu’ de mine”, ataşez o fotografie cu premiul (voi înţelege dacă nu primesc nici un mail :P ).
Baftă participantelor! :D


Repet data limită : 01.07.2009


EU...şi ce-aveam în mână :D

6 comentarii:

Anonim spunea...

Raducu, pot sa candidez si eu? Nu ma incadrez la nici una din cerinte, dar mie mi-esti drag si... vreau sa castig concursul... si ... si... mi-am facut cont nou pe netlog!!!!!!!!!!!!!!!! :P :))

gg spunea...

deci
ori muţi termenu' şi nu-ţi sparg nasu'
ori nu, şi-ţi pun piedică atunci când te vei feri de pumnu' meu.

aud, coane?! :P

Biletul de azi spunea...

Coano, cu sau fara termen mutat olecuta mai inspre dupa data de astazi, tot acolo mi-s :(. Sau ai tu ceva candidate in minte? :D

gg spunea...

candidate (cu)'minte', coane.
căci 'toţi minte şi toţi fură'.

acu' majoritatea vor la..mare, pana mea.

se lasă cu 'auch!', dacă mă-nţelegi..

da' noi tot te iubim! [double blush]

. spunea...

:)) funny asta

Biletul de azi spunea...

Chiar ca e "funny"(a se citi "nasol" :D )...avand in vedere ca nici macar nu s-au inghesuit :))